x
Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Teslimat Bilgileri

Kredi kartıyla yapılan ödemelerde, ilgili bankanın onayı ve güvenlik birimimizin kontrolünü takip eden 3 iş günü içerisinde, havale ile yapılan ödemelerde ise ödemenin hesabımıza geçmesini takip eden 3 iş günü içerisinde siparişiniz kargoya verilir. Herhangi bir sorunuz ya da sorununuz olduğunda lütfen iletişim adreslerimizden irtibata geçiniz.

Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler bir sonraki iş günü işleme alınmaktadır. Hafta içi 15:00' den sonra verilen siparişler bir sonraki iş günü işleme alınmaktadır. 

2- Aradığım ürünü nasıl bulurum?

Sitenin menü kısmındaki ''Arama'' bölümüne aradığınız ürünün anahtar kelimelerini yazarak arayabilirsiniz.

Aradığınız ürünü sitemizde bulamadığınızı düşünüyorsanız, Hobi Mağazacılık Müşteri Hizmetleri' ni arayarak temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.

0.212 660 54 60

3- Nasıl sipariş veririm?

Üye girişi yaptıktan sonra satın almak istediğiniz ürünleri, ürün sayfasında bulunan ''Sepete At'' butonunu kullanarak alışveriş sepetinize dilediğiniz kadar ürünü, mevcut stoğu geçmeyecek adette sepetinize atabilirsiniz. Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete attıktan sonra, alışveriş sepetim sayfasına giderek kontrol edebilir ve sipariş vermek için ''Satın Al'' butonunu kullanarak bir sonraki aşamaya geçebilirsiniz. Siparişinizi oluştururken öncelikle fatura ve teslimat bilgilerinizi girmeniz, ödeme tipinizi seçerek güvenli ödeme sayfasında ödeme işleminizi tamamlamanız ve siparişinizi onaylamanız gerekmektedir.

Sipariş işlemleriniz esnasında TCKN bölümünün doldurulması zorunlu olup, 29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete’de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. TC Kimlik numarası yanlış girilmiş ya da yapılan kontrolde başkasına ait numara giren üyelerin siparişleri işleme alınmamakta ve bekletilmektedir.

4- ''Sepetim'' nedir?

Almayı düşündüğünüz ürünleri, ürünlerin yanında ya da alt tarafında bulunan ''Sepete Ekle'' butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

Ürün adetlerini belirleyebilir, almaktan vazgeçtiğiniz ürünleri çıkartabilirsiniz.

5- Sepetimi nereden görürüm?

Hesabınıza giriş yaptıktan sonra üst menüden ''Sepetiniz'' e ulaşabilirsiniz.

6- Son siparişlerimi nereden görürüm?

Eski ve yeni siparişlerinizi ''Siparişlerim'' bölümünden tarih aralığı seçerek görebilirsiniz

7- ''Sepeti Güncelle'' nedir?

Sepetinizdeki ürünlerin miktarını değiştirmek için ''Adet'' kutusuna yeni miktarı yazıp ya da sepetinizdeki ürünleri silmek için sil onay kutusunu seçtikten sonra sol taraftaki ''Sepetimdeki Değişiklikleri Kaydet'' butonuna basmanız gereklidir.

8- Siparişimin Durumunu Nasıl Takip Edebilirim?

Mevcut siparişinizin hangi aşamada olduğunu "Siparişlerim" linkini tıklayarak izleyebilirsiniz.

9- Aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım?

Ambajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünleri, ürünün size geldiği gibi orjinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde, tüm aksesuarları ve aparatlarıyla beraber eksiksiz olarak faturanızın aslıyla beraber anlaşmalı kargo şirketleriyle kargo ücreti ödemeden tarafımıza gönderebilirsiniz.

Ambalajından arızalı çıkan yeni ürünleriniz için tercihinize göre 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısıyla ürünü gönderirken mutlaka faturasıyla birlikte ürünün arızasını ve isteğinizi belirten bir not ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Tarafımıza ulaşan ürünlerin işleminin süresi, değişim ise tedarikçi fimanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir.

10- Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki ürün veya ürünleri; sipariş tesliminden itibaren 7 gün içerisinde Hobi Mağazacılık’ ın düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not(*) eki ile iade edebilirsiniz. 7 günü geçen iadelerde talebi kabul etmeme hakkı saklıdır.

ÖNEMLİ NOT : Ürünleri, kargo personelinin yanında teslim alınız; tarafınıza gönderilen ürünler; sağlam ise; teslim alınız. Aksi halde ürünüz, kırık, çizik vb. hasarlı durumda olduğunda; kargo personeline, tutanak tutturarak, ürünü; tutanakla birlikte tarafımıza gönderiniz. Kargo tutanağı olmadan, ürün teslim edildikten sonra, üründe kırık, çizik vb. hasarlı ürün teslim aldığını bildiren müşterilerimizin iadeleri kabul edilmeyecektir.

 * İade talebinizi ürününüzü tarafımıza göndermeden önce mutlaka tarafımıza bildirmenizi rica ederiz. Talebinizin cevabı e-posta adresinize gönderilecektir. Yetkili birimlerimizden cevap geldikten sonra sitemiz üzerinden yapacağınız kayıt formunun bir çıktısını alarak ürünü anlaşmalı kargo firmalarımızla karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması dışında gönderilen iadeler kabul edilmeyecektir.

    Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

   - İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

   - Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, ithalatçı/üretici firmaya iade edilemeyecek veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

   - İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

   - Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.

11- Ürünü iade ettim, ücret iadesini ne zaman alırım?

Bize ulaşan ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürün tedarikçi firmaya gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 5 ile 7 işgünü arasında değişmektedir.

12- Siparişimi nasıl iptal ederim?

Verdiğiniz siparişinizi iptal etmek istediğinizde Müşteri Hizmetleri sayfamızda bulunan sipariş iptal formunu açıklama kısmına iptal sebebinizi belirterek (Yanlış sipariş geçilmesi, ürün veya ödeme tipi değişikliği vb. gibi) göndermeniz durumunda, işleminiz tarafımızca gerçekleştirilecektir. Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

İptal edilen siparişlerinizde; eğer kredi kartı iadesi gerçekleştirilecek ise; kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içersinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içersinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. Bize ulaşan iade talepleri 48 saat içersinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.